Joona Haatainen

13.8.2021

Troot vahvistaa sosiaalisen median osaamistaan – luova strategi Stefani Kirilova liittyy tiimiin

Vaikuttaja- ja somemarkkinointiin erikoistunut luova toimisto Troot syventää entisestään sosiaalisen median osaamistaan, kun Trootin tiimiä on saatu vahvistamaan kansainvälisen sosiaalisen median markkinoinnin taustainen luova strategi Stefani Kirilova. 

“Olemme todella innoissamme, että Stefani aloittaa Trootilla! Stefanilla on poikkeuksellinen kyky yhdistää luovaa ja strategista näkemystä sekä ennen kaikkea käytännönläheinen ymmärrys sosiaalisen median kulttuurista ja sen ilmiöistä. Stefanin vahvalla kokemuksella pystymme nivomaan somen ja vaikuttajamarkkinoinnin yhteen entistä kokonaisvaltaisemmiksi markkinointiratkaisuiksi”, Trootin toimitusjohtaja Joona Haatainen kertoo. 

Stefani Kirilova liittyy osaksi Trootin kasvavaa luovaa suunnittelutiimiä, jossa hän vastaa monikanavaisten sosiaalisen median ratkaisujen strategisesta suunnittelusta ja konseptoinnista. 

“Troot on vaikuttajamarkkinoinnin pioneeritoimisto Suomessa, mikä tarkoittaa sitä, että tunnemme myös sosiaalisen median ja somekulttuurin kuin omat taskumme. Olen todella innoissani päästessäni mukaan vahvistamaan Trootin jo ennestään kykenevää tiimiä. Omalta osaltani tuon pöytään vahvan asiakasymmärryksen peilaten eri sosiaalisen median alustoihin ja toimenpiteisiin. Lisäarvon tuottaminen brändin kohderyhmille sekä itse brändin ja brändille uskollisen yleisön rakentaminen orgaanisesti on lähellä sydäntäni, kuten myös vaikuttajamarkkinoinnin integraatio sosiaalisen median toimenpiteisiin.”, Stefani kertoo.

Kaipaatko sparria somemarkkinointiin? Jutellaan lisää! 


Joona Haatainen, CEO

joona.haatainen@troot.fi

+358505133077


Joona Haatainen

20.12.2021

Somemarkkinoinnin trendit 2022: TikTok, social commerce ja strateginen vaikuttajamarkkinointi

Vuosi vaihtuu ja on taas oivallinen aika ennustaa, miltä (some)maailma näyttää ensi vuonna! Tässä jutussa esittelemme kolme tärkeimmäksi arvioimaamme alkavan vuoden trendiä, jotka on hyvä pitää mielessä.
Lue lisää →

Laura Seppänen

20.12.2021

Toimivan kampanjabriefin anatomia – eli kaikki mitä pitää tietää vaikuttajayhteistyön briefaamisesta

Pidempää vaikuttajayhteistyötä tai lyhyempää kampanjatekemistä tukeva ja ohjaava brief on yksi tärkeimmistä työkaluista erityisesti sekä vaikuttajalle, mutta myös toteutusta suunnittelevalle taholle että brändille. 
Lue lisää →