Joona Haatainen

13.8.2021

Troot vahvistaa sosiaalisen median osaamistaan – luova strategi Stefani Kirilova liittyy tiimiin

Vaikuttaja- ja somemarkkinointiin erikoistunut luova toimisto Troot syventää entisestään sosiaalisen median osaamistaan, kun Trootin tiimiä on saatu vahvistamaan kansainvälisen sosiaalisen median markkinoinnin taustainen luova strategi Stefani Kirilova. 

“Olemme todella innoissamme, että Stefani aloittaa Trootilla! Stefanilla on poikkeuksellinen kyky yhdistää luovaa ja strategista näkemystä sekä ennen kaikkea käytännönläheinen ymmärrys sosiaalisen median kulttuurista ja sen ilmiöistä. Stefanin vahvalla kokemuksella pystymme nivomaan somen ja vaikuttajamarkkinoinnin yhteen entistä kokonaisvaltaisemmiksi markkinointiratkaisuiksi”, Trootin toimitusjohtaja Joona Haatainen kertoo. 

Stefani Kirilova liittyy osaksi Trootin kasvavaa luovaa suunnittelutiimiä, jossa hän vastaa monikanavaisten sosiaalisen median ratkaisujen strategisesta suunnittelusta ja konseptoinnista. 

“Troot on vaikuttajamarkkinoinnin pioneeritoimisto Suomessa, mikä tarkoittaa sitä, että tunnemme myös sosiaalisen median ja somekulttuurin kuin omat taskumme. Olen todella innoissani päästessäni mukaan vahvistamaan Trootin jo ennestään kykenevää tiimiä. Omalta osaltani tuon pöytään vahvan asiakasymmärryksen peilaten eri sosiaalisen median alustoihin ja toimenpiteisiin. Lisäarvon tuottaminen brändin kohderyhmille sekä itse brändin ja brändille uskollisen yleisön rakentaminen orgaanisesti on lähellä sydäntäni, kuten myös vaikuttajamarkkinoinnin integraatio sosiaalisen median toimenpiteisiin.”, Stefani kertoo.

Kaipaatko sparria somemarkkinointiin? Jutellaan lisää! 


Joona Haatainen, CEO

joona.haatainen@troot.fi

+358505133077


Katso myös

Tutustu blogiimme→

Kaisa Suomela

21.10.2021

Monikanavaista vaikuttajamarkkinointia yleisön ehdoilla

Trootin tiimit tekevät tiiviisti yhteistyötä vaikuttajien ja sisällöntuottajien kanssa. Mitä yleisö toivoo vaikuttajilta ja miten vaikuttajat itse näkevät oman yleisösuhteensa? Jututimme eturivin vaikuttajia eri somekanavien roolista ja kanaviin tuotetun sisällön tulevaisuudesta – tässä kolme kiinnostavaa nostoa.
Lue lisää →

Joona Haatainen

14.10.2021

FOOM palaa podcastina - käsittelyssä sosiaalinen media

Uudessa FOOM-podcastissa perehdymme sosiaalisen median ajankohtaisiin trendeihin Joonan ja markkinoinnin asiantuntijoiden sekä sisällöntuottajien matkassa. Loppuvuoden aikana käsitellään muun muassa teemoja kuten lyhytvideot, esport, vaikuttajamarkkinointi sekä viihdebrändin rakentaminen somessa.
Lue lisää →