Sara Nurmilaukas

12.6.2021

Vaikuttajamarkkinoinnin vartti Clubhousessa

Vaikuttajamarkkinointi puhututti uudessa sosiaalisen median sovelluksessa, Clubhousessa, viime torstaina. Trootin Account Director Sara Nurmilaukas ja vaikuttajamarkkinoinnin konsultti, Kaikki Somesta -yrityksen perustaja Noora Verronen fasilitoivat ensimmäisen yhteisen keskusteluhetken kaikille alasta kiinnostuneille. Vaikuttajamarkkinoinnin vartissa keskusteltiin muun muassa kaupallisten yhteistöiden merkitsemiskäytännöistä sekä Mainonnan eettisen neuvoston MEN:in viimeaikaisista päätöksistä. Myös vaikuttajan määritelmä herätti pohdintaa. Onko poliitikko, viihdetähti tai urheilija vaikuttaja? Voiko poliittisesti aktiivinen henkilö tehdä kaupallisia yhteistöitä?  "Meillä oli Nooran kanssa ajatuksena luoda Clubhouseen formaatti, jossa alalla toimivat ja siitä kiinnostuneet voivat osallistua keskusteluun matalalla kynnyksellä. Oli hienoa että paikalla oli jo nyt laajasti alan väkeä toimistoista vaikuttajiin", Sara kiteyttää. Tällä hetkellä Clubhouse avautuu vain iPhonen käyttäjille kutsulla. Keskustelu jatkuu taas torstaina 4.3. klo 10 – tule ihmeessä paikalle, mikäli pääsy sovellukseen jo löytyy! Löydät keskustelun seuraamalla Clubhousessa Sara Nurmilaukasta tai Noora Verrosta.

Katso myös

Tutustu blogiimme→

Kaisa Suomela

21.10.2021

Monikanavaista vaikuttajamarkkinointia yleisön ehdoilla

Trootin tiimit tekevät tiiviisti yhteistyötä vaikuttajien ja sisällöntuottajien kanssa. Mitä yleisö toivoo vaikuttajilta ja miten vaikuttajat itse näkevät oman yleisösuhteensa? Jututimme eturivin vaikuttajia eri somekanavien roolista ja kanaviin tuotetun sisällön tulevaisuudesta – tässä kolme kiinnostavaa nostoa.
Lue lisää →

Joona Haatainen

14.10.2021

FOOM palaa podcastina - käsittelyssä sosiaalinen media

Uudessa FOOM-podcastissa perehdymme sosiaalisen median ajankohtaisiin trendeihin Joonan ja markkinoinnin asiantuntijoiden sekä sisällöntuottajien matkassa. Loppuvuoden aikana käsitellään muun muassa teemoja kuten lyhytvideot, esport, vaikuttajamarkkinointi sekä viihdebrändin rakentaminen somessa.
Lue lisää →