Sara Nurmilaukas

12.6.2021

Vaikuttajamarkkinoinnin vartti Clubhousessa

Vaikuttajamarkkinointi puhututti uudessa sosiaalisen median sovelluksessa, Clubhousessa, viime torstaina. Trootin Account Director Sara Nurmilaukas ja vaikuttajamarkkinoinnin konsultti, Kaikki Somesta -yrityksen perustaja Noora Verronen fasilitoivat ensimmäisen yhteisen keskusteluhetken kaikille alasta kiinnostuneille. Vaikuttajamarkkinoinnin vartissa keskusteltiin muun muassa kaupallisten yhteistöiden merkitsemiskäytännöistä sekä Mainonnan eettisen neuvoston MEN:in viimeaikaisista päätöksistä. Myös vaikuttajan määritelmä herätti pohdintaa. Onko poliitikko, viihdetähti tai urheilija vaikuttaja? Voiko poliittisesti aktiivinen henkilö tehdä kaupallisia yhteistöitä?  "Meillä oli Nooran kanssa ajatuksena luoda Clubhouseen formaatti, jossa alalla toimivat ja siitä kiinnostuneet voivat osallistua keskusteluun matalalla kynnyksellä. Oli hienoa että paikalla oli jo nyt laajasti alan väkeä toimistoista vaikuttajiin", Sara kiteyttää. Tällä hetkellä Clubhouse avautuu vain iPhonen käyttäjille kutsulla. Keskustelu jatkuu taas torstaina 4.3. klo 10 – tule ihmeessä paikalle, mikäli pääsy sovellukseen jo löytyy! Löydät keskustelun seuraamalla Clubhousessa Sara Nurmilaukasta tai Noora Verrosta.

Katso myös

Tutustu blogiimme→

Joona Haatainen

14.6.2021

Kirkastimme Trootin tarjooman

Kirkastimme Trootin tarjoomaa vastaamaan entistäkin paremmin asiakkaidemme tarpeita.
Lue lisää →

Kaisa Suomela

14.6.2021

Tutkimus: sosiaalisen median vaikuttajan suositukseen luotetaan julkisuuden henkilöä enemmän 

Tutkimme keväällä suomalaisten suhtautumista sosiaaliseen mediaan ja vaikuttajamarkkinointiin. Tavoitteenamme oli ymmärtää syvällisemmin kuluttajien sosiaalisen median käyttöä sekä suhdetta eri medioihin ja vaikuttajiin.
Lue lisää →