


%201.png)
Webinaari 2
Brändin rakentaminen TikTokissa
Lyhytvideot, erityisesti TikTokissa, ovat puhututtaneet brändejä jo jonkin aikaa. Miten rakentaa brändiä ja yhteisöjä TikTokissa? Webinaarissa pureudumme pitkäjänteiseen brändimarkkinointiin TikTokin ja lyhytvideoiden avulla.
Avaamme webinaarissa mm. seuraavia aiheita:
- Miksi brändin kannattaa olla TikTokissa?
- Miten brändit voivat hyödyntää TikTokia ja mitä TikTokilla saa aikaan parhaimmillaan?
- Miten suunnitella TikTokin sisältöstrategia ja miksi?
- Lyhytvideoiden kehittyminen yhdestä kanavasta monikanavaiseen lyhytvideomarkkinointiin
Teemoja avaavat Trootin CEO ja Strategi Joona Haatainen, Account Manager ja Strategi Laura Seppänen sekä Creative ja TikTokkaaja Erik Rauhala. Mukana myös Hartwallin Brand Manager Katariina Karttunen!
Tervetuloa Trootin Somessa-webinaarisarjan pariin! Neljän webinaarin kokonaisuus tarjoaa markkinoijalle nopeat ja helposti pureskeltavat täsmäiskut somevuoteen 2023 sekä kurkistuksen vuoden 2024 kristallipalloon.
Webinaarisarjastamme saat eniten irti jos somekanavien lainalaisuudet ovat jo jokseenkin tuttuja, mutta somemaailman asiantuntija ei tarvitse olla.
Webinaarin fasilitoijana toimii Trootin Account Director Tony Stepanow.
Etkö päässyt osallistumaan ensimmäiseen webinaariin: Somevuosi 2023? Katso webinaaritallenteet täältä:
1. Webinaari: Autenttisuuden paluu
2. Webinaari: Erotu brändinä hyödyntämällä monipuolisesti erilaisia vaikuttajia