Luovat konseptit

Konsepti on punainen lanka, jonka ohjaamana luodaan yleisöä puhuttelevaa vaikuttaja- ja sosiaalisen median markkinointia. Konsepti pohjautuu brändin strategiaan, kilpailija-analyysiin ja kohderyhmästä datan avulla löydettyyn oivallukseen. Sillä varmistetaan, että vaikuttaja- ja sosiaalisen median toimenpiteet eivät jää muusta markkinoinnista irralliseksi.

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä tiimiimme →

Vaikuttajakonsepti

Konsepti on vaikuttajatekemisen raamit, jonka sisällä vaikuttajat saavat luoda omannäköistä ja omaa yleisöä puhuttelevaa sisältöä. Konsepti antaa edellytykset tulokselliseen vaikuttajamarkkinointiin, sillä se pohjautuu brändiin, liiketoiminnalliseen haasteeseen, asetettuun tavoitteeseen ja kohderyhmästä löydettyyn oivallukseen.

Vaikuttajat eivät ole välttämättä markkinoinnin ammattilaisia. Me huolehdimme siitä, että konsepti vastaa asiakkaan haastetta ja tavoitetta ja vaikuttajat voivat keskittyä tekemään sitä missä ovat parhaita – luomaan kiinnostavaa sisältöä yleisölleen. Vaikuttajien on usein helpompi ideoida sisältöä, kun lähestymistä on jo pureksittu heille valmiimpaan muotoon.

Konsepti voi olla jatkuva tai kampanjatason konsepti. Konseptia on mahdollista hyödyntää vaikuttajamarkkinoinnin ulkopuolella somesta telkkariin asti!

Referenssit aiheesta

Kirjoitukset aiheesta