AXE

Kampanja

Miten saada AXEn brändiviesti ”Find your magic” läpi vaikeasti tavoitettavassa nuorten miesten kohderyhmässä?

Haaste:

Miten tavoittaa ja sitouttaa nuoret miehet legendaarisen AXE brändin ”Find your magic” brändiviestin pariin?

Ratkaisu:

Suunnittelimme kampanjan jossa YouTubessa huippusuosittu sketsiryhmä Justimus toteutti kolmiosaisen komedia-sarjan  ”Find your magic” brändiviestin ympärille.

Jaksot julkaistiin Justimuksen kanavalla ja kustakin jaksosta tuotettiin lyhyet mainokset SoMe- ja elokuvateatterimainontaan.

Tulokset:

Kampanjan videot keräsivät orgaanisesti useita miljoonia katselukertoja sosiaalisen median kanavissa.

Sisällöt tavoittivat oikean kohderyhmän eli nuoret miehet. Kaikki videot nousivat YouTuben trending listalle joka on hieno osoitus yleisön sitoutumisesta kampanjan sisältöihin.

Miten saada AXEn brändiviesti ”Find your magic” läpi vaikeasti tavoitettavassa nuorten miesten kohderyhmässä?

Tutustu kampanjaan

AXE
Tik Tok mainontaInstagram mainontaYouTube mainonta

Jaffa Juicy

TikTok-strategia

House of Juicy on kuin parhaan kaverin kämppä, jossa on aina hyvä meininki – näin luotiin Suomen seuratuin virvoitusjuomabrändin TikTok-tili vain muutamassa kuukaudessa.

Tik Tok mainontaInstagram mainontaYouTube mainonta

Pirkka

Vaikuttajastrategia

Vahvaan kohderyhmä­ymmärrykseen ja vaikuttajien sisältöjen tuntemiseen perustuva strateginen suunnittelu yhdistettynä monikanavaiseen toteutukseen tuottaa näkyviä tuloksia. 

Tik Tok mainontaInstagram mainontaYouTube mainonta

Onepiece

Kampanja

Kun tavoitteena on saada mahdollisimman paljon relevanttia kohderyhmää asiakkaan verkkosivuille ja luoda myyntiä, tulee toimivan suunnitelman lisäksi kiinnittää erityisen tarkasti huomiota vaikuttajien valintaan.