Joona Haatainen

14.6.2021

Kirkastimme Trootin tarjooman


Olemme viimeisen vuoden aikana kehittäneet Trootin tarjoomaa vastaamaan entistäkin paremmin asiakkaidemme tarpeita.

Tekemisemme ytimessä ovat toki edelleen vaikuttajat ja some sekä vahva ymmärrys sosiaalisen median kulttuureista ja yhteisöjen rakentamisesta. Merkittävin muutos toiminnassamme on se, että omien edustusvaikuttajiemme lisäksi olemme tehneet yhteistyötä yli 1000 vaikuttajan kanssa aina julkkiksista mikrovaikuttajiin kuudessa eri maassa. Toimimme teknologiaa ja asiantuntijoidemme näkemystä hyödyntäen sekä suoraan itsenäisten vaikuttajien että vaikuttajien edustajien kanssa.

Koska me Troottilaiset tunnemme sosiaalisen median kanavat läpikotaisin, oli meille luontevaa vahvistaa tarjoomaamme sosiaalisen median sisältöihin myös vaikuttajien omien kanavien ulkopuolella. Suunnittelemme ja toteutamme myös sosiaalisen median kokonaisratkaisuja ja kanavanatiiveja sisältöjä (jatkuva sisällöntuotanto tai kampanja) yhdessä sisällöntuottajien kanssa.

Jatkossa uusi Troot Creators -tiimimme vastaa edelleen tiettyjen nimettyjen Troot-vaikuttajien kaupallisesta kehittämisestä ja yhteistöistä. Kun siis mielessä on esimerkiksi Lakolle, Veronica Verholle tai vaikkapa Nikolle ja Santulle sopiva yhteistyö, ota yhteys Trootin Head of Creators Lauri Taljaan. Käy katsomassa koko Troot Creators -poppoo täältä.

Ota yhteyttä tiimiimme!


Katso myös

Tutustu blogiimme→

Kaisa Suomela

14.6.2021

Tutkimus: sosiaalisen median vaikuttajan suositukseen luotetaan julkisuuden henkilöä enemmän 

Tutkimme keväällä suomalaisten suhtautumista sosiaaliseen mediaan ja vaikuttajamarkkinointiin. Tavoitteenamme oli ymmärtää syvällisemmin kuluttajien sosiaalisen median käyttöä sekä suhdetta eri medioihin ja vaikuttajiin.
Lue lisää →

Laura Seppänen

14.6.2021

TikTok-mainonnan ABC

Mistä TikTokin mainonnan maailmassa on kyse pähkinänkuoressa? Asiaan vihkiytymättömälle kokonaisuus on moninaisten vaihtoehtojen ja lainalaisuuksien viidakko. Trootin TikTok-mainontaan perehtynyt Creative Producer Laura Seppänen avaa Suomessa saatavilla olevien eri mainosmuotojen kirjon helposti pureksittavassa muodossa.
Lue lisää →