Joona Haatainen

14.6.2021

Kirkastimme Trootin tarjooman


Olemme viimeisen vuoden aikana kehittäneet Trootin tarjoomaa vastaamaan entistäkin paremmin asiakkaidemme tarpeita.

Tekemisemme ytimessä ovat toki edelleen vaikuttajat ja some sekä vahva ymmärrys sosiaalisen median kulttuureista ja yhteisöjen rakentamisesta. Merkittävin muutos toiminnassamme on se, että omien edustusvaikuttajiemme lisäksi olemme tehneet yhteistyötä yli 1000 vaikuttajan kanssa aina julkkiksista mikrovaikuttajiin kuudessa eri maassa. Toimimme teknologiaa ja asiantuntijoidemme näkemystä hyödyntäen sekä suoraan itsenäisten vaikuttajien että vaikuttajien edustajien kanssa.

Koska me Troottilaiset tunnemme sosiaalisen median kanavat läpikotaisin, oli meille luontevaa vahvistaa tarjoomaamme sosiaalisen median sisältöihin myös vaikuttajien omien kanavien ulkopuolella. Suunnittelemme ja toteutamme myös sosiaalisen median kokonaisratkaisuja ja kanavanatiiveja sisältöjä (jatkuva sisällöntuotanto tai kampanja) yhdessä sisällöntuottajien kanssa.

Jatkossa uusi Troot Creators -tiimimme vastaa edelleen tiettyjen nimettyjen Troot-vaikuttajien kaupallisesta kehittämisestä ja yhteistöistä. Kun siis mielessä on esimerkiksi Lakolle, Veronica Verholle tai vaikkapa Nikolle ja Santulle sopiva yhteistyö, ota yhteys Trootin Head of Creators Lauri Taljaan. Käy katsomassa koko Troot Creators -poppoo täältä.

Ota yhteyttä tiimiimme!


Katso myös

Tutustu blogiimme→

Joona Haatainen

16.11.2021

Markkinoija, huomioi juhlapyhät osana somemarkkinoinnin suunnittelua!

Maailma on nyt auennut ja tämä näkyy myös somessa sekä ihmisten välisissä kohtaamisissa, kun ystävät ja perheet viettävät aikaa yhdessä ja järjestävät juhlia.
Lue lisää →

Essi Knuuti

16.11.2021

Kenen biisi? Eli mitä pitää muistaa kaupallisten sisältöjen musiikkioikeuksista

Somekanavat ovat viime vuosina alkaneet täyttyä sisällöistä, jossa musiikki on suuressa roolissa. Sopiva taustamusiikki Instagram Storyssa tai hittikappale, jonka mukaan voi tanssia TikTokissa, tekee some-postauksista kiinnostavampia. Kaupallisten sisältöjen kohdalla säännöt musiikin käytölle eivät aina ole ihan yksiselitteiset, mikä aiheuttaa välillä sisällöntuottajille ja brändeille harmaita hiuksia.
Lue lisää →