Vahvaan kohderyhmäymmärrykseen ja vaikuttajien sisältöjen tuntemiseen perustuva strateginen suunnittelu yhdistettynä monikanavaiseen toteutukseen tuottaa näkyviä tuloksia.
Miten peruskoululaisille suunnatut opiskelijamessut toteutetaan etänä ja miten jatko-opiskelumahdollisuuksia pohtivat yhdeksäsluokkalaiset saadaan tutustumaan ammattiopiston tarjontaan?
Z-sukupolven nuoret suhtautuvat mainontaan kriittisemmin kuin aiemmat sukupolvet. Siksi vaikutus kohderyhmään pitää tehdä koukuttavalla sisällöllä ja kiinnostavalla tarinalla.
Kun tavoitteena on kerätä liidejä ja vaikuttaa positiivisesti ostopäätökseen hinnakkaan tuotteen kohdalla, toimii tunteisiin vetoava, mutta informatiivinen sisältö kuluttajalle.
Miten saada AXEn brändiviesti ”Find your magic” läpi vaikeasti tavoitettavassa nuorten miesten kohderyhmässä?
Kun tavoitteena on saada mahdollisimman paljon relevanttia kohderyhmää asiakkaan verkkosivuille ja luoda myyntiä, tulee toimivan suunnitelman lisäksi kiinnittää erityisen tarkasti huomiota vaikuttajien valintaan.