Webinaari: Brändin rakentaminen TikTokissa

Lyhytvideot, erityisesti TikTokissa, ovat puhututtaneet brändejä jo jonkin aikaa. Miten rakentaa brändiä ja yhteisöjä TikTokissa? Webinaarissa pureudumme pitkäjänteiseen brändimarkkinointiin TikTokin ja lyhytvideoiden avulla.

Avaamme webinaarissa mm. seuraavia aiheita: 

  • Miksi brändin kannattaa olla TikTokissa? 
  • Miten brändit voivat hyödyntää TikTokia ja mitä TikTokilla saa aikaan parhaimmillaan?
  • Miten suunnitella TikTokin sisältöstrategia ja miksi?
  • Lyhytvideoiden kehittyminen yhdestä kanavasta monikanavaiseen lyhytvideomarkkinointiin

Teemoja avaavat Trootin CEO ja Strategi Joona Haatainen, Account Manager ja Strategi Laura Seppänen sekä Creative ja TikTokkaaja Erik Rauhala. Mukana myös Hartwallin Brand Manager Katariina Karttunen!

Lataa tiedosto

Tilaa Trootin uutiskirje!

Saat tuoreimmat vaikuttaja- ja somemarkkinoinnin uutiset kuukausittain sähköpostiisi.