Webinaari: Brändin rakentaminen TikTokissa
Lyhytvideot, erityisesti TikTokissa, ovat puhututtaneet brändejä jo jonkin aikaa. Miten rakentaa brändiä ja yhteisöjä TikTokissa? Webinaarissa pureudumme pitkäjänteiseen brändimarkkinointiin TikTokin ja lyhytvideoiden avulla.
Avaamme webinaarissa mm. seuraavia aiheita:
- Miksi brändin kannattaa olla TikTokissa?
- Miten brändit voivat hyödyntää TikTokia ja mitä TikTokilla saa aikaan parhaimmillaan?
- Miten suunnitella TikTokin sisältöstrategia ja miksi?
- Lyhytvideoiden kehittyminen yhdestä kanavasta monikanavaiseen lyhytvideomarkkinointiin
Teemoja avaavat Trootin CEO ja Strategi Joona Haatainen, Account Manager ja Strategi Laura Seppänen sekä Creative ja TikTokkaaja Erik Rauhala. Mukana myös Hartwallin Brand Manager Katariina Karttunen!
Tilaa Trootin uutiskirje!
Saat tuoreimmat vaikuttaja- ja somemarkkinoinnin uutiset kuukausittain sähköpostiisi.