Tarjoamme yrityksille ja organisaatioille sosiaalisen median koulutuksia kokeneiden asiantuntijoidemme johdolla. Koulutusten avulla parannetaan yrityksen, yksilön tai organisaation valmiuksia tulokselliseen markkinointiviestintään sosiaalisessa mediassa.
Troot tarjoaa yrityksille ja organisaatioille sosiaalisen median koulutuksia, jotka räätälöidään tarpeiden mukaan. Trootin koulutukset antavat valmiudet tulokselliseen markkinointiviestintään sosiaalisessa mediassa. Koulutukset ovat kestoltaan tyypillisesti 3-5 tuntia.
Erotu joukosta sosiaalisessa mediassa jatkuvan sisältötulvan keskellä.
Koulutuspäivän aikana opit tärkeimpien somekanavien perusperiaatteet sekä keinot omannäköisen sisällön suunnitteluun. Koulutuspäivän aikana opit ymmärtämään kanavien algoritmien vaatimukset ja pääset myös tutustumaan tämän hetken tärkeimpiin sometrendeihin.
Koulutuksen avulla osallistuja osaa suunnitella kohderyhmän kannalta merkityksellistä ja vuorovaikutteista sisältöä eri somekanaviin sekä auttaa kehittämään organisaation sosiaalisen median osaamista tukemaan markkinointiviestinnän tavoitteita.
Selkeät ohjeet, käytännön harjoitukset ja inspiroivat esimerkit rytmittävät koulutusta ja rohkaisevat osallistujaa kokeilemaan itsekin.
Koulutuksen jälkeen osallistujalla on varma olo lähteä suunnittelemaan sisältöä oman organisaation sosiaalisen median kanaviin sekä osaamista viedä organisaation sosiaalinen media uudelle tasolle!
Miksi osallistua koulutukseen?
Vaikuttajamarkkinointi ei ole vain satunnaisia hauskoja postauksia muiden markkinointitoimenpiteiden vanavedessä, vaan sen tulee olla osa brändin markkinointistrategiaa - ellei jopa tärkeintä ydintä. Kuinka valjastat vaikuttajamarkkinoinnin vahvuudet strategisen markkinointisuunnittelun pohjaksi, olipa tavoitteesi taktinen tai brändillinen?
Vaikuttajamarkkinointi on tutkitusti tehokas tapa puhutella ja aktivoida kuluttajia. Ei ole siis ihme, että vaikuttajamarkkinoinnin määrä on kasvanut viime vuodesta Suomessakin lähes 20% IAB:n tuoreimman datan mukaan. Miten suunnitella ja toteuttaa tässä yhä kasvavassa some-hälyssä aidosti vaikuttavaa ja datalähtöistä vaikuttajamarkkinointia, joka tukee yrityksesi ja brändisi liiketoimintaa?
Koulutuspäivämme tarjoaa seitsemän vuoden vaikuttajamarkkinoinnin syväosaamisella tiedot ja taidot strategisen vaikuttajamarkkinoinnin suunnitteluun, ostamiseen sekä toteuttamiseen.
Miksi osallistua koulutukseen?
Vaikuttajamarkkinoinnin perusteet: Opit, mitä vaikuttajamarkkinointi tarkoittaa, miksi se on tärkeää ja miten se toimii osana markkinointitoimenpiteitäsi. Kerromme myös perusteet tämän hetken kaupallisesti tärkeimmistä some-kanavista eri kohderyhmille.
Lyhytvideot ovat puhututtaneet brändejä jo pitkään. Miten yrityksesi voi tehdä koukuttavia, vaikuttavia ja tuloksellisia lyhytvideoita itsenäisesti in-house?
Trootin osallistavan koulutuspäivän aikana opit tuottamaan houkuttelevaa ja yleisölle lisäarvoa tuottavaa lyhytvideosisältöä yrityksesi somekanaviin. Opit eri kanavien erityispiirteistä, koukuttavan lyhytvideon perusperiaatteista sekä saat käytännön oppeja kevyen videotuotannon työkaluista sekä niiden käytöstä.
Koulutuksen avulla osallistuja osaa suunnitella kohderyhmän kannalta vuorovaikutteista ja viihdyttävää sisältöä sekä tuottaa kevyitä lyhytvideoita tukemaan markkinointiviestinnän tavoitteita.
Inspiroivat esimerkit, selkeät ohjeet ja käytännön harjoitukset rytmittävät koulutusta ja rohkaisevat osallistujaa kokeilemaan itsekin.
Koulutuksen jälkeen osallistujalla on varma olo lähteä suunnittelemaan sisältöä oman organisaation sosiaalisen median kanaviin sekä osaamista viedä organisaation sosiaalinen media uudelle tasolle!
Miksi osallistua koulutukseen?
Koulutus antaa käytännön vinkkejä kevyen videotuotannon työkaluista sekä niiden käytöstä. Koulutuksen jälkeen osallistuja osaa hyödyntää työkaluja lyhytvideoiden editoinnissa.
Ota yhteyttä ja luodaan yhdessä tarpeisiinne sopiva koulutus