Immersal App

Suomalaisen AR-applikaation kansainvälinen markkinointikampanja kotimaisia sisällöntuottajia hyödyntäen

Taustaa

Immersal App on täysin uusi ja yksinkertainen tapa luoda, jakaa ja kokea elämää metaversumissa. Applikaation avulla voi lisätä todellisuuteen digitaalista sisältöä kuten videoita ja kuvia. Immersal on osa ruotsalaista pörssiyhtiö Hexagonia.

Tavoite

Tavoitteena oli luoda kansainvälinen markkinointikampanja, jonka avulla saadaan hankittua uusia käyttäjiä Immersalin sovellukselle, sekä kehittää konkreettinen case-esimerkki B2B-markkinointiin.

Ratkaisu

Suunnittelimme yhdessä ohjaaja Petrus Koskisen kanssa kansainväliset mainosvideot, joiden keskiössä on Immersalin sovellus ja sen eri käyttömahdollisuudet kaupunkiympäristössä. Tuottamiemme mainosten keskiössä olivat suomalaiset vaikuttajat Kristo Vedenojan (arkkitehti) sekä Mikael Linko (rullalautailija) jotka esittelivät sisällöissä Helsingin paikkoja sekä arkkitehtuuria.

Mainoksia jaeltiin sosiaalisessa mediassa Singaporessa, Englannissa sekä Yhdysvalloissa. Mainosvideoiden lisäksi vaikuttajat toteuttivat omiin kanaviinsa sopivat sisällöt, joissa esiteltiin Immersal Appin käyttömahdollisuuksia arkkitehtuurin ja rullalautailun näkökulmasta.

No items found.

Tulokset

Asiakkaan kommentit yhteistyöstä

"Kokonaan uusien ratkaisujen markkinoinnissa tarvitaan uusia ideoita ja vaikuttajamarkkinoinnin käyttäminen oli hyvä idea. Trootin väen kanssa oli helppo tehdä töitä ja löydettiin sopivat vaikuttajat ja sisällöt."
Päivi Laakso-Kuivalainen
Immersal

Sanoma

Daniel Ahola: Poliisia ja Rosvoa -hittisarja

Lue lisää →

BookBeat

Asiakashankinta inspiroivien vaikuttajien kautta

Lue lisää →