Paula

TikTok-Kampanja

Z-sukupolven nuoret suhtautuvat mainontaan kriittisemmin kuin aiemmat sukupolvet. Siksi vaikutus kohderyhmään pitää tehdä koukuttavalla sisällöllä ja kiinnostavalla tarinalla.

PAULA-vanukas on tunnettu brändi lasten sekä vanhempien keskuudessa. Mutta miten tehdä PAULA-vanukkaasta haluttava ja relevantti nuorten kohderyhmässä?

Ratkaisu:

Z-sukupolven nuoret suhtautuvat mainontaan kriittisemmin kuin aiemmat sukupolvet. Siksi vaikutus kohderyhmään pitää tehdä koukuttavalla sisällöllä ja kiinnostavalla tarinalla.

PAULA-vanukas on monelle teinille lapsuudesta tuttu ja sen mainosjingleen suhtaudutaan nykyisin huumorilla.

PAULA haastoi nuoren kohderyhmän keskuudessa suositut TikTok-vaikuttajat Weksin, Ellan & Helmin, Monailonan, Nikon ja Santun, Sari Aallon sekä TUULIn luomaan omat versionsa legendaarisesta mainoskappaleesta tai mainoksesta. Sisällöissä hyödynnettiin PAULA-brändin maailmaa ja nostalgisoitiin suhdetta tuotteeseen.

Tulokset:

Kampanjalla keräsi ilman maksettua mainontaa yli 4 miljoonaa TikTok- ja 500 000 Instagram -näyttökertaa.

Vaikuttajien PAULA-vanukas TikTok-sisältöjen parissa vietettiin 20 881 tuntia eli 870 päivää! Videoita katseltiin keskimäärin vaikuttajasta riippuen kolmestatoista aina 35:een sekuntiin. Sisällöistä tykättiin TikTokissa 313 500 kertaa, Instagramissa 35 000 kertaa.

Kampanja onnistui myös PAULA-vanukkaan brand lift – tutkimuksen näkökulmasta erinomaisesti, huomioarvio oli korkea ja yhden huomioarvoprosentin hinta merkittävästi benchmark-lukuja alempi.

Tutustu kampanjaan

Paula
Tik Tok mainontaInstagram mainontaYouTube mainonta

Panasonic

Kampanja

Kun tavoitteena on kerätä liidejä ja vaikuttaa positiivisesti ostopäätökseen hinnakkaan tuotteen kohdalla, toimii tunteisiin vetoava, mutta informatiivinen sisältö kuluttajalle.