Sosiaalinen media ei ole muusta (media)maailmasta erillinen todellisuus. Some on modernin kulttuurin kehto, ilmiöiden ja trendien syntypaikka, joka on täynnä pieniä ja suuria kuplia, tilaa pohdiskelulle ja mielipiteille. Jotta yrityksen markkinoinnin voi viedä uudelle tasolle, meidän täytyy ymmärtää modernia mediaa ja sen toimintaa mainonnan jakelukanavia laajempana ilmiönä. FOOM-podcastissa perehdymme sosiaalisen median ajankohtaisiin trendeihin Trootin toimitusjohtaja ja strategi Joona Haataisen sekä markkinoinnin asiantuntijoiden ja sisällöntuottajien matkassa.

4. Mitä on B2B-vaikuttajamarkkinointi? Vieraana Matti Perkkiö

Miten B2B-vaikuttajamarkkinointi. eroaa kuluttajille tehtävästä markkinoinnista ja miten siitä tehdään tuloksellinen osa yrityksen markkinointiviestintää? Jaksossa Joona & Easoft Groupin markkinointijohtaja Matti Perkkiö sukeltavat B2B-vaikuttajamarkkinoinnin maailmaan.

Katso jakso nyt

Kuuntele Spotifyssa

49 min

3. Miten tehdä vaikuttajamarkkinointia eturivin tähtien kanssa? / Vieraana Emmi Lehtomaa

Vaikuttajamarkkinointi on viime vuodet ollut yksi kuumimmista markkinoinnin trendeistä. Kaupallisista yhteistöistä some-vaikuttajien kanavissa on tullut arkipäivää, mutta miten eturivin vaikuttajia voidaan hyödyntää monikanavaisesti osana markkinointia? FOOMin kolmannessa jaksossa Joona ja Famentin toimitusjohtaja Emmi Lehtomaa keskustelevat vaikuttajamarkkinoinnista eturivin vaikuttajien kanssa.

Katso jakso nyt

Kuuntele Spotifyssa

35 min

2. Mitä on esports? Vieraana Matti Orava (Kova esports)

Esports ja gaming puhuttaa. Onko tämä keino saada nuorten miesten kohderyhmä kiinni ja mitä brändien pitää tietää ainakin pelaamisesta, Twitchistä ja Twitteristä? FOOMin toisessa jaksossa Joona ja KOVAn Matti keskustelevat pelaamisesta ilmiönä. Mitä kaupallisia mahdollisuuksia esport tarjoaa?

Katso jakso nyt

Kuuntele Spotifyssa

34 min

1. Firmaräpistä TikTok-tanssiksi? Käsittelyssä lyhytvideot

Lyhytvideot tulivat ja valloittivat internetin. Nettivideoiden pioneerilla Kaitsu Rinkisellä on kädetön olo, pitääkö nyt alkaa kuvaamaan leffakameralla vinottain TikTokiin? Jaksossa somestrategi Joona Haatainen & Kaitsu Rinkinen pohtivat miten lyhytvideo muovaa markkinointia ja sisällöntuotantoa.

Katso jakso nyt

Kuuntele Spotifyssa

36 min

Tilaa Trootin uutiskirje!

Saat tuoreimmat vaikuttaja- ja somemarkkinoinnin uutiset kuukausittain sähköpostiisi.

Kiitos!
Oops! Something went wrong while submitting the form.