Back
Brändit kilpailevat digikanavissa niin vaikuttajien, mediatalojen kuin kuluttajien tuottaman sisällön kanssa. Erottuakseen sisältötulvasta täytyy brändin löytää oma tunnistettava äänensä, valita oikeat kanavat ja tuottaa eri kohderyhmiä houkuttelevaa sisältöä.
Toimimme monikanavaisesti niin TikTokissa, Instagramissa, YouTubessa kuin LinkedInissä. Rakennamme jatkuvan sisältömarkkinoinnin tai yksittäiset kampanjat aina brändistrategiaan, liiketoimintasi tavoitteisiin, sekä kohderyhmän tarpeisiin pohjautuen. Näin varmistamme, että sisältö on linjassa muun markkinoinnin kanssa ja palvelee liiketoiminnallisia tavoitteitasi.
Olemme strateginen kumppani niin markkinoijille, työnantajille, mediataloille kuin tapahtumajärjestäjille. Somen lisäksi luovat ratkaisumme jalkautuvat niin kaupan medioihin, tapahtumiin kuin suoratoistopalveluihin.