Vuoden kaupallisin sesonki tulee! Hyödynnä vaikuttaja- ja somemarkkinoinnin mahdollisuudet

Trootin Account Director, FMCG-asiakkuuksien liidi ja mielettömistä brändidiileistä syttyvä Tony Stepanow jakaa ideansa ja vinkkinsä loppuvuoden oivaltavaan sisältösuunnitteluun. 
Lue lisää →

Sara Nurmilaukas

12.6.2021

Vaikuttajamarkkinoinnin vartti Clubhousessa

Vaikuttajamarkkinointi puhututti uudessa sosiaalisen median sovelluksessa, Clubhousessa, viime torstaina. Trootin Account Director Sara Nurmilaukas ja vaikuttajamarkkinoinnin konsultti, Kaikki Somesta -yrityksen perustaja Noora Verronen fasilitoivat ensimmäisen yhteisen keskusteluhetken kaikille alasta kiinnostuneille.
Lue lisää →

Joona Haatainen

8.9.2021

Miten todentaa vaikuttajamarkkinoinnin tuloksellisuutta?

Vaikuttajamarkkinointi tarjoaa markkinoijalle valtavasti erilaista tietoa esimerkiksi perinteisiin mediakanaviin verrattuna – markkinointijargonilla ilmaistuna dataa. Dataa on tarjolla niin suunnittelun, kaupallisten tulosten kuin sisällön onnistumisenkin todentamisen tueksi.
Lue lisää →

Joona Haatainen

12.6.2021

Vaikuttajamarkkinoinnin ekosysteemi – ymmärrä mitä ostat!

Vaikuttajaekosysteemi on monipuolistunut valtavasti viime vuosien aikana. Alalle on syntynyt sekä paikallisesti että kansainvälisesti erilaisia toimijoita, jotka tarjoavat palveluitaan markkinoijalle kukin hieman eri kulmalla. Ostajalta vaaditaankin entistä enemmän osaamista vaikuttajamarkkinoinnin palveluita hankkiessa. Markkinoijan on hyvä tunnistaa, tarjoaako toimija kokonaisratkaisuja vai esimerkiksi yksittäisiä sisältöyhteistöitä edustamiensa tai verkostoonsa kuuluvien vaikuttajien kanavissa.
Lue lisää →

Kaisa Suomela

12.6.2021

Trootin tuotannon tiimin uudet vahvistukset: vaikuttajamarkkinoinnin moniosaajat Essi ja Erik

Tammikuussa Trootin tuotannon ja suunnittelun tiimi vahvistui entisestään kun mukaan poppooseen liittyivät Essi Knuuti ja Erik Rauhala. Kumpikin on ehtinyt haalimaan rautaisen kokemuksen sekä sosiaalisen median että vaikuttajamarkkinoinnin parista.
Lue lisää →

Joona Haatainen

12.6.2021

Troot vahvistaa TikTok- ja esports -osaamistaan, kun Erik Rauhala liittyy remmiin

Troot vahvistaa TikTok- ja esports-osaamistaan, kun Erik Rauhala liittyy Trootin tiimiin luovana tuottajana.
Lue lisää →

Joona Haatainen

12.6.2021

Miten tehdä tuloksellista vaikuttajamarkkinointia? Katso tallenne!

Lue lisää →

Joona Haatainen

8.9.2021

Miksi ja miten tehdä jatkuvaa vaikuttajamarkkinointia?

Kun vaikuttajamarkkinointia halutaan tehdä suunnitelmallisesti, yksi toimiva keino on jatkuva vaikuttajamarkkinointi. Mitä se on ja miten se toimii?
Lue lisää →

Joona Haatainen

12.6.2021

Troot Online: Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi 2021

Lue lisää →

Joona Haatainen

8.9.2021

Miten löytää ja kartoittaa brändille sopivat vaikuttajat datan avulla?

Vaikuttajamarkkinointi tarjoaa markkinoijalle valtavasti erilaista tietoa esimerkiksi perinteisiin mediakanaviin verrattuna - markkinointijargonilla ilmaistuna dataa. Dataa on tarjolla niin suunnittelun, kaupallisten tulosten kuin sisällön onnistumisenkin todentamisen tueksi.
Lue lisää →

Joona Haatainen

12.6.2021

Näin teet toimivan vaikuttajakampanjan TikTokissa

Lue lisää →